1. Кое е работно време на вашиот контакт центар?

-Нашиот Контакт Центар работи 24/7.

2. Како можам да воспоставам контакт со вашиот контакт центар?

Контактирањето со агентите во контакт центарот на МТЕЛ е овозможено со повикување на:  15010 или +38973800010 или преку електронска форма на info@mtel.mk

3.Каде се наоѓаат продажните салони на МТЕЛ?

Продажните салони на МТЕЛ може да ги погледнете на следниот линк: 

Продажни места | Добредојдовте на mtel.mk

Овластени партнери | Добредојдовте на mtel.mk

4. Кои услуги ги нуди МТЕЛ:

МТЕЛ ги нуди следниве услуги: Припејд , Постпејд, Телевизија, Интернет и комбинирани услуги.

5. Дали договорот мора да биде на 24 месеци или може да биде и на пократок временски период?

Договор може да се склучи и на 12 месеци или како Договор без договорна обврска.

За попрецизни и дополнителни информации можете да се обратите во контакт центарот на 15010 или +38973800010 каде што нашите љубезнитe оператори ќе ве информираат за карактеристиките на нашите актуелни понуди.

6. Дали постои можност за пробен период за користење на услугите?

Засега ја немаме предвидено оваа можност.

7. Како можам да пријавам проблем со услугата или опремата?

– Доколку имате проблем со нашата услуга или опрема, можете да се обратите во контакт центарот со повик на 15010 или +38973800010, електронски, преку e-mail адресата info@mtel.mk или со посета во најблиското продажно место.

8. Како да платам сметка?

Сметката може да ја платите:

 

Mесто за вашите прашања

E-адреса

Испрати ни е-пошта на info@mtel.mk

Повик

Повикај 15010 и заштеди време

Социјални мрежи

Следи нè на Facebook, Youtube, LinkedIn и Instagram

Филијала

Посети ја нашата експозитура и дознај сè што те интересира