1. Cili është orari i punës së kontakt qenrës tuaj?

– Kontakt qendra jonë punon 24/7.

2. Si mund ta kontaktoj kontakt qendrën tuaj?

Kontaktimi me agjentët në kontakt qendrën të MTEL është i mundur duke telefonuar: 15010 ose +38973800010 ose përmes formularit elektronik në info@mtel.mk

3. Ku ndodhen sallonet e shitjes të MTEL?

Sallonet e shitjes të MTEL-it mund t’i shikoni në linkun e mëposhtëm:

Vendet e shitjes  | Mirë se erdhët në mtel.mk

Partnerët e autorizuar | Mirë se erdhët në mtel.mk

4. Cilat shërbime i ofron MTEL:

MTEL ofron shërbimet e mëposhtme: Pripejd, Postpejd, Televizion, Internet dhe shërbime të kombinuara.

5. Kontrata duhet të jetë në 24 muaj apo mund të jetë për një periudhë më të shkurtër kohore?

Kontrata mund të lidhet për 12 muaj ose si kontratë pa detyrim kontraktues.

Për informata më të sakta dhe shtesë, mund të kontaktoni kontakt qendrën në 15010 ose +38973800010, ku operatorët tonë të sjellshëm do t’ju informojnë për karakteristikat e ofertave tona aktuale.

6. A ekziston mundësia e një periudhe prove për përdorimin e shërbimeve?

Për momentin nuk e kemi parashikuar këtë mundësi.

7. Si mund të raportoj një problem me shërbimin ose pajisjen?

Nëse keni ndonjë problem me shërbimin apo pajisjen tonë, mund të kontaktoni konakt qendrën duke telefonuar në numrin 15010 ose +38973800010, në mënyrë elektronike, përmes e-mail adresës info@mtel.mk ose duke vizituar vendin më të afërt të shitjes.

8. Si mund të paguaj faturën?

Faturën mund ta paguani:

– Në mënyrë elektronike përmes faqes sonë të internetit Pagesa | Mirë se erdhët në mtel.mk,

– Në sallonet e shitjeve direkte dhe sallonet partnere të autorizuara të MTEL Vendet e shitjes| Mirë se erdhët në mtel.mk,

– Pagesë bankare

– Pagesë në postë

Vend për pyetjet tuaja

Adresa e postës elektronike

Na dërgoni një e-mail në info@mtel.mk

Thirrje

Thirrni 15010 dhe kurseni kohë

Rrjete sociale

Na ndiqni në Facebook, Youtube dhe Instagram

Filiale

Vizitoni filialen tonë dhe zbuloni se çfarë ju intereson