Pyetjet më të shpeshta

1. Si mund të ndryshoj paketën (gjatë afatit të detyrimit kontraktual)?

Paketën mund ta ndërroni duke telefonuar në qendrën e kontaktit 15010, me e-mail në info@mtel.mk ose duke shkuar në pikën më të afërt të shitjes.

2. Si mund të aktivizoj kanale shtesë?

Kanalet shtesë mund t’i aktivizoni duke thirrur në qendrën e kontaktit 15010, me e-mail në info@mtel.mk ose duke shkuar në pikën më të afërt të shitjes.

3. Si mund ta përdor shërbimin në më shumë televizorë?

Mjafton të bëni një kërkesë në pikën tonë të shitjes ose përmes qendrës së kontaktit 15010. Për çdo televizor do të merrni një pajisje STB të veçantë (set-top box) që lejon monitorimin e pavarur të programit në çdo televizor.

4. Sa pajisje STB mund të lidh?

Numri maksimal i pajisjeve STB që mund të përdorni është 4.

5. Sa kohë duhet për t'u instaluar?

Instalimi i shpejtë dhe i thjeshtë ju pret sa më shpejt që të jetë e mundur pas paraqitjes së kërkesës për shërbimin TV satelitor.

6. A tarifohet instalimi?

Nëse vendosni për obligim kontraktual prej 24 muajsh, instalimi është falas, gjegjësisht 1 denar.

7. Si duket pajisja? A është e rëndë dhe a do të ndryshojë pamjen e shtëpisë/apartamentit?

Pajisja përfshin një marrës satelitor me m:SAT kartelë të integruar dhe antenë satelitore të sipërme me pajisje, të krijuara për t’ju ofruar funksionalitet maksimal me përdorim minimal të hapësirës në shtëpinë tuaj.

8. Cila është procedura e vënies në funksion?

Mjafton të kontaktoni qendrën e kontaktit në numrin 15010, përmes e-mailit në info@mtel.mk, përmes linkut të faqes në formularin e blerjes ose në pikën më të afërt të shitjes dhe sa më shpejt të jetë e mundur të prisni që ekipi ynë teknik të kryejë instalimin.

9. Kontrata duhet të jetë për 24 muaj apo mund të jetë për një periudhë më të shkurtër?

Kontrata mund të lidhet për 12 muaj ose pa detyrim kontraktual.

10. A ka mundësi për një periudhë prove për përdorimin e shërbimit?

Deri më tani nuk e kemi parashikuar këtë mundësi. Për të gjitha informatat më të sakta mund të telefononi në qendrën e kontaktit në numrin 15010 dhe operatorët dashamirës do t’ju tregojnë të gjitha avantazhet kryesore të ofertës sonë, dhe në faqen info@mtel.mk keni më shumë informacion për shërbimin e televizionit satelitor.

11. Si mund të raportoj një problem me shërbimin (pajisjen)?

Çdo problem me shërbimin tonë mund ta raportoni në qendrën e kontaktit në numrin 15010, me email në info@mtel.mk ose duke ardhur në pikën më të afërt të shitjes.

Vend për pyetjet tuaja

Adresa e postës elektronike

Na dërgoni një e-mail në info@mtel.mk

Thirrje

Thirrni 15010 dhe kurseni kohë

Rrjete sociale

Na ndiqni në Facebook, Youtube dhe Instagram

Filiale

Vizitoni filialen tonë dhe zbuloni se çfarë ju intereson