Marrë nga www.faktor.mk
Mtel, anëtare e Telekom Srbija, filloi një përparim në tregun maqedonas, duke filluar me televizionin satelitor, dhe njoftoi se tashmë ka 500 abonentë.
Në intervistë për Faktor, Marko Lopiçiq, Drejtori i Përgjithshëm i Mtel. Flet për pritshmëritë e tyre për periudhën e ardhshme në këtë segment të telekomunikacionit në tregun tonë.
Lopiçiq: Për këto një muaj e gjysmë pune mund të konstatojmë se ka interesim të madh te qytetarët e Maqedonisë për shërbimet e m: Sat. Në muajin e parë kemi pasur 500 përdorues, kurse në ditën e sotme mbi 1100, si dhe një numër të konsiderueshëm kërkesash që janë duke u realizuar. Është e qartë se oferta jonë është një rifreskim i tregut, prandaj presim rritje të mëtejshme të klientëve në këtë segment, si dhe mbylljen e vitit 2022 si një nga operatorët më të rëndësishëm në tregun e televizionit.
Thoni se keni një ofertë unike kur bëhet fjalë për televizionin – pse?
Lopiçiq: Para së gjithash, për shkak se ne ofrojmë një numër të madh të përmbajtjeve argëtuese, sportive dhe muzikore në një vend. Në këtë kontekst, dua të theksoj kanalet Superstar, ku pjesa më e madhe e përmbajtjeve janë në produksion të Grupit Telekom Srbija, që ringjalli produksionin e përmbajtjeve të filmit dhe serialeve në këto vende. Kjo është veçanërisht e rëndësishme sepse kontribuon në lidhjen e njerëzve nga ish-Jugosllavia, mbizotërojnë tema me të cilat ata mund të lidhen dhe aktrojnë shumë aktorë nga ky rajon. Sporti gjithashtu ndiqet gjerësisht në të gjithë rajonin dhe kanalet Arena Sport janë më të ndjekurat, nga Sllovenia në Maqedoni. Krahas një sërë përmbajtjeve më të mira, ligat më të forta evropiane të futbollit, Champions League, NBA League dhe ndeshje të ndryshme rajonale, nga viti i ardhshëm në kanalet e Arena Sport do të shfaqet edhe përmbajtja sportive më e ndjekur në botë – ajo e Premier Ligës angleze.
Zgjeroheni në tregun maqedonas pas ekspansionit edhe në rajon. Çfarë treguan analizat tuaja të mëparshme të tregut, cila është strategjia juaj këtu për sa i përket depërtimit të pritshëm të abonentëve, por edhe qarkullimit në vitet e para?
Lopiçiq: Sipas të gjitha analizave, besojmë se ka hapësirë për një operator tjetër në tregun maqedonas. Sidomos sepse bëhet fjalë për grupin Telekom Srbija. Përkatësisht, ne kemi përvojën dhe punën e nevojshme në të gjitha vendet e ish-Jugosllavisë, si dhe në vendet e Bashkimit Evropian. Planet tona janë që për disa vite të arrijmë një pozicion drejtues për sa i përket numrit të përdoruesve dhe sasisë së të ardhurave.
Bota po jeton vitin e tretë të pandemisë së koronavirusit dhe ka ndikuar seriozisht ekonominë reale, dhe ndoshta më pak, por sigurisht edhe në industrinë tuaj. Cilat janë sfidat kryesore me të cilat përballeni në këtë periudhë?
Lopiçiq: Pandemia e koronavirusit ka treguar se sa e rëndësishme është industria e telekomit për jetën dhe punën e njeriut. Kur gjithçka ndaloi, një nga gjërat kryesore që duhej të funksiononte pa ndërprerje ishin shërbimet e telekomunikacionit. Për të realizuar këtë, punonjësit tanë, duke respektuar të gjitha masat, punuan me shumë sakrificë për ta bërë të mundur këtë.
Në Maqedoni, përveç pandemisë, situata politike rëndohet edhe me zgjedhje të reja të mundshme vitin e ardhshëm, me ndryshime tashmë të paralajmëruara në Qeveri, që shpesh nënkupton më pak ndërveprim dhe vonesa të caktuara për ekonominë. Sa ndikon tek ju dhe si punoni me institucionet dhe rregullatorët?
Lopiçiq: Siç e theksuam në fillimin e MTEL këtu në Maqedoninë e Veriut, jemi veçanërisht të kënaqur me bashkëpunimin me të gjitha organet rregullatore. Dhe ata kishin meritën që arritëm të fillonim punën në një kohë shumë të shkurtër. Të gjithë aktorët e biznesit kanë nevojë për kushte të qëndrueshme dhe të parashikueshme pune dhe pritshmëritë tona janë, si një kompani që ka një greenfield investim këtu, që këto kushte të ruhen.
Njoftoni se do të filloni ofrimin e shërbimeve të telefonisë celulare diku në maj. Në treg ka disa operatorë, dy prej të cilëve kanë një peshë dominuese në këtë segment. Cilat janë parashikimet tuaja, si do të dilni në treg? A do të filloni fillimisht si operator virtual?
Lopiçiq: Plani është që të ofrohen shërbime të telefonisë celulare për klientët në tremujorin e dytë të 2022. Analiza e tregut dhe pozicioni ynë si operatori numër një në rajon në këtë segment na jep të drejtën të besojmë se do ta arrijmë atë rezultat edhe këtu.
Nga ana tjetër, cilat janë pritshmëritë tuaja për zhvillimin e këtij tregu, për sa i përket konkurrencës, çmimeve, shërbimeve?
Lopiçiq: Konkurrencë e re dhe ofertë e re janë gjithmonë të mira për klientët dhe tregun, sepse nënkuptojnë një ofertë më të gjerë dhe një zgjedhje më të madhe. Çdo garë është një sfidë për ne dhe për operatorët e tjerë, për t’i bërë shërbimet më të mira dhe më tërheqëse për klientët e tyre.
Operatorët vendas po investojnë seriozisht në rrjetin 5G. Pritet rregullimi shtetëror, ndaj ju pyes se kur prisni të përfundojë ky proces në këtë pjesë të Evropës dhe në këto vende dhe çfarë do të thotë për përdoruesit?
Lopiçiq: 5G është një teknologji e së ardhmes që sjell jo vetëm internet më të shpejtë, që është një efekt i drejtpërdrejtë që përdoruesit do ta ndiejnë, por duhet t’u sjellë përdoruesve përshpejtim, saktësi dhe automatizim të konsiderueshëm në segmente të tjera të rëndësishme të jetës si: menaxhim më i mirë dhe më preciz i infrastrukturës logjistike, qytete inteligjente, transport më i sigurt, që është një efekt indirekt, por i rëndësishëm i teknologjisë 5G. Pritet që i gjithë rajoni të përfundojë këtë proces në dy vitet e ardhshme. Shfrytëzoj rastin t’u uroj të gjithë qytetarëve Krishtlindjet dhe Vitin e Ri, si dhe t’i ftoj të festojnë Vitin e Ri me një program jashtëzakonisht të pasur në televizionin tonë.
A.T.